Poradnik GIODO - Krok po kroku

W związku z bardzo często pojawiającymi się pytaniami i wątpliwościami użytkowników sklepu internetowego dotyczącymi obowiązku rejestracji bazy danych klientów sklepu w rejestrze prowadzonym przez Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w skrócie GIODO), przygotowaliśmy ilustrowany poradnik opisujący krok po kroku sposób prawidłowego wypełnienia wniosku. Poradnik uwzględnia najnowsze zmiany w ustawie obowiązujące od dnia 1 stycznia 2015 roku, ogłoszone w Dzienniku Ustaw z 2014r. poz. 1662.

Wniosek GIODO - sekcja B1

W części A wpisujemy zdefiniowaną przez nas nazwę zgłaszanej bazy danych. Nazwa powinna być zwięzła i równocześnie jednoznacznie wskazywać na charakter zgromadzonych w bazie danych.

W części B - Charakterystyka administratora danych wpisujemy dokładne dane rejestrowe naszej firmy wraz z nadanym identyfikatorem REGON.

Wniosek GIODO - sekcja B1